Kategorijos

Atšaukimo politika

  1. Vartotojas, sudaręs nuotolinę sutartį, gali per 14 kalendorinių dienų jos atsisakyti nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas išlaidų, išskyrus punkte nurodytas išlaidas. Nuostatų 8.8. Norint laikytis termino, pakanka išsiųsti pareiškimą jam nepasibaigus. Pareiškimas apie sutarties atsisakymą gali būti pateiktas:
    1. raštu adresu: ul. Magazynowa 8, 85-790 Bydgoszcz, Lenkija;
    2. elektronine forma el. paštu šiuo adresu: handel@xplo.pl.
  2. Pavyzdinis sutarties atsisakymo formos pavyzdys pateiktas Vartotojų teisių įstatymo 2 priede ir papildomai pateikiamas punkte Nuostatų 12 p. ir Internetinės parduotuvės svetainėje skirtuke dėl sutarties atsisakymo. Vartotojas gali naudoti formos šabloną, tačiau tai nėra privaloma.
  3. Sutarties atsisakymo terminas prasideda:
    1. sutarčiai, pagal kurią Pardavėjas išduoda Prekę, įpareigodamas perleisti savo nuosavybę (pvz., Pardavimo sutartis) – iš vartotojo ar jo nurodytos trečiosios šalies, kuri nėra vežėjas, perėjimo prekę, ir Sutarties atveju, į kurią: (1) įeina daug Produktų, kurie pristatomi atskirai, partijomis arba dalimis – nuo ​​paskutinio gaminio, partijos ar dalies perėmimo, arba (2) tai yra reguliarus Produktų pristatymas tam tikrą laikotarpį – nuo pirmojo gaminio perėmimo;
    2. 1.1.52. kitoms sutartims – nuo ​​sutarties sudarymo dienos.
  4. Sutarties atsisakymo atveju sutartis laikoma negaliojančia.
  5. Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo pareiškimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos, grąžinti vartotojui visus jo sumokėtus mokėjimus, įskaitant Prekės pristatymo išlaidas. Pardavėjas sumokėtą sumą grąžina naudodamas tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojo vartotojas, nebent vartotojas aiškiai sutiko su kitokiu grąžinimo būdu, kuris jam nepatiria jokių išlaidų. Jeigu Pardavėjas nepasiūlė pats atsiimti Prekės iš vartotojo, jis gali sulaikyti iš vartotojo gautų mokėjimų grąžinimą tol, kol negrąžins Prekės arba vartotojas nepateiks jos grąžinimo įrodymo, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyksta anksčiau. li>
  6. Vartotojas privalo nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo sutarties atsisakymo dienos, grąžinti Prekę Pardavėjui arba perduoti Pardavėjo įgaliotam ją atsiimti asmeniui, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas pasiūlė Prekę atsiimti pats. Kad būtų laikomasi termino, pakanka išsiųsti Prekę atgal nepasibaigus jos galiojimo laikui. Vartotojas privalo grąžinti Prekę Pardavėjo nurodytu adresu kiekvieną kartą atsakydamas į pareiškimą dėl sutarties atsisakymo.
  7. Vartotojas yra atsakingas už Produkto vertės sumažėjimą dėl jo naudojimo tokiu būdu, kuris viršija tai, kas būtina gaminio pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
  8. Galimos išlaidos, susijusios su vartotojo atsisakymu nuo sutarties, kurias vartotojas privalo patirti:
    1. Vartotojas padengia tiesiogines Produkto grąžinimo išlaidas. Tuo atveju, kai prekės paprastai negali būti išsiųstos atgal paštu (negabaritinės siuntos), vartotojas gali patirti didesnes siuntimo išlaidas pagal vieną iš vežėjų pavyzdinį kainoraštį: https://www.sendit .pl/cennik/cenniki-krajowe/fedex.
    2. Tuo atveju, kai Produktas yra paslauga, kurios vykdymas – aiškus vartotojo prašymu – buvo pradėtas vykdyti nepasibaigus sutarties atsisakymo terminui, vartotojas, kuris pasinaudoja teise atsisakyti sutarties pateikęs tokį prašymą privalo sumokėti už atliktas paslaugas iki sutarties atsisakymo. Mokėjimo dydis apskaičiuojamas proporcingai teikiamos paslaugos apimčiai, atsižvelgiant į sutartyje sutartą kainą ar atlygį. Jei kaina ar atlygis yra per dideli, šios sumos apskaičiavimo pagrindas yra suteiktos paslaugos rinkos vertė.
  9. Vartotojas neturi teisės atsisakyti nuotolinės sutarties, jei tai yra:
    1. (1) už paslaugų, už kurias vartotojas privalo sumokėti kainą, teikimui, jeigu Pardavėjas visiškai atliko paslaugą gavęs aiškų ir išankstinį vartotojo, kuris prieš pradedant teikti paslaugą buvo informuotas apie Pardavėjui atlikus paslaugą, jis neteks teisės atsisakyti sutarties ir į tai atkreipė dėmesį; (2) kai kaina arba atlygis priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių Pardavėjas nekontroliuoja ir kurie gali atsirasti iki termino atsisakyti sutarties; 3) kai paslaugos objektas yra nesurenkamas Gaminys, pagamintas pagal vartotojo specifikacijas arba skirtas jo individualiems poreikiams tenkinti; (4) kai paslaugos objektas yra Produktas, kuris greitai genda arba kurio galiojimo laikas trumpas; (5) kurioje paslaugos objektas yra Prekė, pristatyta sandarioje pakuotėje, kurios negalima grąžinti atidarius pakuotę dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo; (6) kai paslaugos objektas yra Produktai, kurie dėl savo pobūdžio po pristatymo yra neatsiejamai susiję su kitomis prekėmis; (7) kuriame vartotojas aiškiai pareikalavo, kad Pardavėjas atvyktų pas jį skubiai remontuoti ar prižiūrėti; jei Pardavėjas teikia papildomas paslaugas, kurių neprašo vartotojas, arba pateikia gaminius, išskyrus atsargines dalis, reikalingas remontui ar priežiūrai atlikti, vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties dėl papildomų paslaugų ar gaminių.
  10. Šio Taisyklių 8 punkto nuostatos dėl vartotojo taikomos nuo 2021 m. sausio 1 d., o nuo tos datos sudarytoms sutartims – ir Paslaugos gavėjui ar Klientui, kuris yra fizinis asmuo, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo veikla. veikla, kai iš šio susitarimo turinio matyti, kad jis nėra šio asmens profesinis pobūdis, ypač dėl jo vykdomos ūkinės veiklos dalyko, suteikto remiantis Centrinio registro nuostatomis ir Informacija apie ūkinę veiklą.